DIERENDAG ACTIE 50% KORTING!
GRATIS VERZENDING VANAF 99,-
Wij zijn hier om jou te helpen.
Email. Bellen. Bericht. Chat. We reageren snel, zowel doordeweeks als in het weekend.
Vragen?
Laten we chatten!
Laten we chatten!
Lekker snel
Emma & Daan.
Staan voor jou klaar.
Staan voor jou klaar.
Sinds 2014
Stuur ons een bericht.
Het Familiejuweeltje Support team is er om u te helpen met al uw vragen.
Jij vragen?Wij de antwoorden.
Wat zijn de foto vereisten?
Wat leuk dat je een bestelling bij ons wilt plaatsen!
De foto van jouw hond of kat dient te voldoen aan het volgende;
De foto van jouw hond of kat dient te voldoen aan het volgende;
1. De hond / kat dient recht vooruit te kijken,
2. De hond / kat dient te zitten, zonder het lichaam of kop te draaien,
2. De hond / kat dient te zitten, zonder het lichaam of kop te draaien,
3. De foto dient te worden genomen, op dezelfde hoogte als de hond / kat, zodat de kop zo goed mogelijk in beeld komt,
4. De achtergrond dient zo neutraal mogelijk te zijn, zodat de hond / kat zo scherp mogelijk op de foto komt,
4. De achtergrond dient zo neutraal mogelijk te zijn, zodat de hond / kat zo scherp mogelijk op de foto komt,
5. De foto dient scherp te zijn en ook scherp te zijn bij inzoomen, dus geen screenshot.
6. Zorg ervoor dat je een foto aanleverd wat lijkt op de foto van het canvas. Kijkt de hond naar links? Lever dan ook een foto aan waarbij het gewenste dier naar links kijkt, etc.
7. Zorg voor goed licht, donkere foto's kunnen wij niet mee werken.
Al het bovenstaande controleren wij. Is de foto niet goed genoeg? Dan nemen wij contact met jou op om een nieuwe foto op te vragen.
Voldoet jouw foto niet aan de foto vereisten, maar kunnen we hem wel verwerken in het karakter? Dan wordt jouw karakter gemaakt, met de foto die niet voldoet. Het is immers de verantwoordelijkheid van de klant om deze vereisten goed door te lezen en de foto aan te leveren volgens voorschrift. We kunnen dan helaas niet garanderen dat jouw foto net zo mooi en/of realistisch wordt als het gekozen karakter.
Voldoet jouw foto niet aan de foto vereisten, maar kunnen we hem wel verwerken in het karakter? Dan wordt jouw karakter gemaakt, met de foto die niet voldoet. Het is immers de verantwoordelijkheid van de klant om deze vereisten goed door te lezen en de foto aan te leveren volgens voorschrift. We kunnen dan helaas niet garanderen dat jouw foto net zo mooi en/of realistisch wordt als het gekozen karakter.
Wat is de levertijd van mijn product?
Omdat de canvassen en posters met lijsten met de hand gemaakt worden en ze ook nog eens gepersonaliseerd zijn, moeten onze kunstenaars de tijd hebben om het perfecte product voor jou te maken. Het is immers geen gewoon product. Wij houden daarom 3 tot 7 werkdagen tot we ze overdragen aan de bezorgdienst. Hier ontvang je een email van met track en trace code, zodat je hem kunt volgen.
Kan ik een foto, die met mijn telefoon gemaakt is, gebruiken?
Zeker! Het is niet nodig om een speciale fotoshoot te laten maken van jouw hond.
Je hoeft ook niet de hond eerst zelf te bewerken, of de achtergrond op de foto te verwijderen.
Het belangrijkste is dat de hond volledig te zien is. De achtergrond maakt echt niet uit, zolang het maar niet volledig dezelfde kleuren heeft als de vacht van de hond.
Als voorbeeld;
Voorbeeld 1: Jouw hond staat op de foto in de tuin. Prima!
Voorbeeld 2: Jouw hond staat op de foto ergens in de bergen. Jouw hond zijn vacht is bruin met wit en de bergen zijn bruin met wat sneeuw. Dan vragen wij wel een andere foto, omdat het op pixel niveau dan lastig is om jouw hond te onderscheiden van de berg.
Voorbeeld 3: Jouw hond staat in het grasveld. Deze liever niet, omdat het gras ervoor kan zorgen dat er een groene gloed over de foto heen kan komen. Dit is niet te zien tijdens het verwerken, maar wel tijdens het afdrukken. Dit betekend een ontevreden klant, door het resultaat en dit willen we natuurlijk niet!
Wat is de juiste achtergrond voor een goede foto?
Je hoeft niet de hond eerst zelf te bewerken, of de achtergrond op de foto te verwijderen.
Het belangrijkste is dat de hond volledig te zien is. De achtergrond maakt echt niet uit, zolang het maar niet volledig dezelfde kleuren heeft als de vacht van de hond.
Als voorbeeld;
Voorbeeld 1: Jouw hond staat op de foto in de tuin. Prima!
Voorbeeld 2: Jouw hond staat op de foto ergens in de bergen. Jouw hond zijn vacht is bruin met wit en de bergen zijn bruin met wat sneeuw. Dan vragen wij wel een andere foto, omdat het op pixel niveau dan lastig is om jouw hond te onderscheiden van de berg.
Voorbeeld 3: Jouw hond staat in het grasveld. Deze liever niet, omdat het gras ervoor kan zorgen dat er een groene gloed over de foto heen kan komen. Dit is niet te zien tijdens het verwerken, maar wel tijdens het afdrukken. Dit betekend een ontevreden klant, door het resultaat en dit willen we natuurlijk niet!
Voorbeeld 4: In huis. Dit kan een goede foto zijn, zolang het maar in goed daglicht is en je de kleur van de vacht goed op de foto ziet, voor het beste resultaat. Als de kleur van de vacht donkerder is, maken wij deze niet lichter. Wij bewerken namelijk jouw ingezonden foto niet.
Wat als ik meerdere huidieren in 1 ontwerp wil?
Wanneer je graag meerdere dieren in 1 portret wilt is dat altijd mogelijk. Stuur ons even een chat bericht via de website, of een email naar info@familiejuweeltje.nl en dan helpen we je graag verder! Let op, als je ons een bericht hebt gestuurd en we antwoorden kan het zijn dat ons antwoord in je spam of ongewenste email terecht komt.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestiging binnen, klopt dat?
Nee, onze website stuurt altijd een geautomatiseerde email dat uw bestelling is geslaagd, met bijbehorend ordernummer. Als u niets heeft ontvangen, controleer dan goed uw spam of ongewenste email.
Bezorgen jullie ook internationaal?
Ja wij bezorgen in alle landen ter wereld.
Geven jullie garantie?
Omdat wij overtuigd zijn van de kwaliteit van onze producten geven wij u levenslang garantie op uw aangekochte product. Dit houdt in dat mocht hij bijvoorbeeld verkleuren, u kosteloos een nieuwe opgestuurd krijgt. Let hierbij wel goed op de voorwaarden.
Kan ik mijn order annuleren?
Helaas, omdat wij gepersonaliseerde producten maken speciaal naar jouw wens, kun je je order niet annuleren, ook niet als je een verkeerde foto hebt ingestuurd. Het is de verantwoordelijkheid van de klant, om eerst de foto vereisten te lezen en daaraan te voldoen, alvorens over te gaan tot aankoop. Wij maken namelijk het ontwerp helemaal op maat, voordat we over gaan tot het verwerken van uw foto. Als uw foto niet voldoet, kunnen we uw order dus niet netjes afmaken en afleveren.
Dit geldt ook voor de neon artikelen. De neon artikelen zijn geen "op voorraad" artikelen. Wij maken ieder product met de hand en op aanvraag.
Kan ik gebruik maken van het herroepingsrecht binnen 14 dagen?
Helaas, omdat wij gepersonaliseerde producten maken speciaal naar jouw wens, kun je je order niet herroepen binnen 14 dagen, ook niet als je een verkeerde foto hebt ingestuurd. Het is de verantwoordelijkheid van de klant, om eerst de foto vereisten te lezen en daaraan te voldoen, alvorens over te gaan tot aankoop.
Wat zijn de voorwaarden voor levenslange garantie?
Wij hebben strikte voorwaarden om te genieten van levenslange garantie.
1. Hang het canvas of de poster met lijst nooit in de zon. Zo voorkom je verkleuring.
1. Hang het canvas of de poster met lijst nooit in de zon. Zo voorkom je verkleuring.
2. Hang het canvas of de poster met lijst nooit in een vochtige ruimte, waardoor het kan verbuigen of de kleur kan uit lopen.
3. Gebruik alleen het meegeleverde ophangsysteem, zodat het houten frame intakt blijft.
4. Boor of draai geen schroeven door het doek heen.
5. Zorg ervoor dat je geen scherpe dingen gebruikt in de buurt van het canvas of de poster met lijst, zodat je deze niet beschadigd.
Wat betekent onbeperkte revisies?
Om jouw persoonlijke canvas of poster met lijst zo goed en mooi mogelijk te maken, vragen wij om een foto met de volgende voorwaarden;
1. Zorg ervoor dat de kop van het gewenste dier altijd helemaal te zien is.
2. Zorg voor een scherpe foto.
3. Zorg ervoor dat de foto geen screenshot is.
4. Zorg ervoor dat de foto niet verkleind is, zo gaan het aantal pixels achteruit en wordt het lastig werken.
5. Zorg ervoor dat het gewenste dier altijd recht in de camera kijkt, als de gewenste canvas ook zo is.
6. Zorg ervoor dat je een foto aanleverd wat lijkt op de foto van het canvas. Kijkt de hond naar links? Lever dan ook een foto aan waarbij het gewenste dier naar links kijkt, etc.
7. Zorg voor goed licht, donkere foto's kunnen wij niet mee werken.
Al het bovenstaande controleren wij. Is de foto niet goed genoeg? Dan nemen wij contact met jou op om een nieuwe foto op te vragen.
Wij proberen jouw ingezonden foto altijd eerst te bewerken, als dit niet lukt blijven wij om een nieuwe foto vragen. Let op, er zit geen haast achter, jouw aangekochte product verloopt niet.
Niet tevreden met het digitale ontwerp?
Wanneer u een digitaal product heeft gekocht en u niet tevreden bent met de uitwerking ervan, bepalen wij zelf of dit correct is of niet. Wanneer wij vinden dat het product mooier kan met een nieuwe foto, zullen wij dit altijd met u overleggen. De kwaliteit van de digitale foto, is afhankelijk van uw aangeleverde foto. U bent dus zelf verantwoordelijk voor het aanleveren van een goede foto volgens bovengenoemde foto vereisten.